088-4226-088 info@haco.nl

Presentatie is van extreem belang voor automerken

Het gaat om de beeldvorming, de beleving. Want potentiële kopers moeten eerst een sterke emotionele impuls krijgen voordat zij zich op de daadwerkelijke kwaliteit van de auto’s gaan focussen. Haco Lichtreclame zorgt voor die eerste visuele indruk. Het vakmanschap van de verkopers van KIA en de kwaliteit van de auto’s doen daarna de rest. KIA is een merk dat daar van doordrongen is. Bovendien bewijzen KIA en Haco dat een glasheldere presentatie ook duurzaam kan zijn.

De vestiging van de Apeldoornse KIA dealer van Mossel was te klein geworden. Het bedrijf moest daarom verhuizen naar een grotere en betere locatie. Haco Lichtreclame verzorgt sinds 2015 de hele buitenpresentatie van KIA. Met deze uitdaging zaten we bijna op onze 100ste KIA opdracht aan. Want iets verkopen is één ding. Maar Haco investeert in het bouwen van sterke relaties. In bestendigheid.

 

Entree Kia Apeldoorn
Gevelreclame Kia Apeldoorn

Duurzaamheid door hergebruik

‘Meedenken’ is de kracht van Haco Lichtreclame. Vanaf de eerste schetsen tot en met de meest renderende oplossingen. Bij het aankleden van een nieuwe KIA vestiging worden er indien mogelijk delen van eerdere vestigingen hergebruikt nadat ze weer in topstaat zijn gebracht. Zo is de 8 (!) meter hoge zuil bij de nieuwe Apeldoornse vestiging van KIA afkomstig uit Amsterdam.

Waar hergebruik geen optie is, daar maakt Haco alle nieuwe delen in eigen beheer. U koopt dus direct bij de fabrikant. En dat meedenken over hergebruik? Dat scheelt u kosten zonder dat de kwaliteit er onder lijdt.

 

Website: Kia Apeldoorn